ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Είναι ιδιαίτερη χαρά για μας να μπορούμε να επικοινωνούμε μαζί σας και να απαντάμε σε όλες σας τα ερωτήματα, μηνύματα, παρατηρήσεις και επισημάνσεις.

Είναι πολύ εύκολο να καταχωρήσετε την παραγγελία σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Αρχικά επιλέγετε το προϊόν το οποίο επιθυμείτε να παραγγείλετε, συμπληρώνετε την ποσότητα και πατάτε «προσθήκη στο καλάθι». Αφού ολοκληρώσετε την ίδια διαδικασία για κάθε προϊόν, κάνετε κλικ πάνω στο καλάθι και βλέπετε τη λίστα όλων των προϊόντων, τις ποσότητες και το κόστος. Πατώντας «ολοκλήρωση παραγγελίας», μεταφέρεστε στη σελίδα για τη συμπλήρωση των στοιχείων χρέωσης / αποστολής και επιλογής του τρόπου πληρωμής.

Θα λάβετε ένα αυτόματο email επιβεβαίωσης με τον αριθμό της παραγγελία σας μόλις ολοκληρωθεί η καταχώρησή της. Εάν δε λάβετε το αυτοματοποιημένο μήνυμα υπάρχει περίπτωση να μην έχει ολοκληρωθεί η αποστολή της παραγγελίας σας ή να έχετε δηλώσει λάθος διεύθυνση email.

Θα χαρούμε να μας επισκεφθείτε στο χώρο μας και να κάνετε τις αγορές σας απ’ ευθείας από το κατάστημά μας .Θα χαρούμε επίσης να σας εξυπηρετήσουμε τηλεφωνικά και να σας βοηθήσουμε να καταχωρήσετε την παραγγελίας σας μέσω του οργανωμένου και ασφαλούς περιβάλλοντος του ηλεκτρονικού μας καταστήματος.

Για οποιαδήποτε πληροφορία ή βοήθεια σχετικά με την καταχώρηση της παραγγελίας σας, καλέστε στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών 210 411 7363 καθημερινά Δευτέρα-Τετάρτη 9:00 έως 15:00 και Τρίτη-Πέμπτη- Παρασκευή 9:00-17:00

Το μεγαλύτερο μέρος των προϊόντων μας είναι άμεσα διαθέσιμο και διαρκώς προσπαθούμε να ελαχιστοποιούμε περιοδικές ελλείψεις. Εντός 1 εργάσιμης ημέρας από την καταχώρηση της παραγγελίας σας, αποστέλλεται ενημερωτικό email σχετικά με τη διαθεσιμότητα των προϊόντων.

Επιπλέον, το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών 210 411 7363 βρίσκεται στη διάθεσή σας καθημερινά Δευτέρα-Τετάρτη 9:00 έως 15:00 και Τρίτη – Πέμπτη – Παρασκευή 9:00-17:00 για σας βοηθήσει σε οποιαδήποτε απορία σας.

Παρά ταύτα, για τη δική σας καλύτερη εξυπηρέτηση σας προτείνουμε να φροντίζετε έγκαιρα για την παραγγελία σας ώστε να υπάρχει ο απαιτούμενος χρόνος προετοιμασίας και συλλογής των προϊόντων.

Θα χαρούμε να μας επισκεφθείτε στο χώρο μας και να κάνετε τις αγορές σας απ’ ευθείας από το κατάστημά μας επιλέγοντας τα προϊόντα της αρεσκείας σας και πληρώνοντας είτε με μετρητά ή μέσω πιστωτικής κάρτας. Για προϊόντα, όμως, για τα οποία χρειάζεται ιδιαίτερος χρόνος προετοιμασίας, κατόπιν συνεννόησης με τη βοήθεια των έμπειρων συναδέλφων που εξυπηρετούν στο κατάστημα ορίζεται ο τρόπος και ο χρόνος παράδοσης της παραγγελίας σας.

Σας ενημερώνουμε ότι για όλες τις παραγγελίες που παραδίδονται κατόπιν προετοιμασίας των προϊόντων που περιλαμβάνουν, ζητείται 30% προκαταβολή.

Τα κουφέτα έχουν ημερομηνία λήξης από 9 έως 12 μήνες. Διατηρούνται σε δροσερό περιβάλλον χωρίς υγρασία και σε θερμοκρασίες μέχρι 25°C. Δεν πρέπει να φυλάσσονται σε ψυγείο, ενώ η παραμονή τους σε υγρό περιβάλλον ή σε υψηλές θερμοκρασίες για μεγάλο χρονικό διάστημα μπορεί να οδηγήσει στην αλλοίωση τους ανεξάρτητα με την ημερομηνία λήξης τους. Τα κουφέτα που περιέχουν σοκολάτα είναι πιο ευπαθή σε σχέση με τα κουφέτα αμυγδάλου στις μεταβολές θερμοκρασίας.

Επίσης, όταν τα κουφέτα μετακινηθούν από κρύο σε ζεστό χώρο ή το ανάποδο, με μεγάλη διαφορά θερμοκρασίας υπάρχει κίνδυνος λόγω της συστολής/διαστολής της σοκολάτας να εμφανίσουν ρωγμές στην εξωτερική επιφάνειά τους.

Επιπλέον, η μεταφορά των κουφέτων σε περιόδους με τιμές θερμοκρασίας έως 25°C γίνεται χωρίς κανένα κίνδυνο, ενώ σε περιόδους με υψηλότερες θερμοκρασίες τα κουφέτα αποστέλλονται με κίνδυνο και ευθύνη του πελάτη. Σε τέτοιες περιπτώσεις θα πρέπει να επιλέγεται ο συντομότερος χρονικά τρόπος αποστολής και να προτιμούνται τα κουφέτα αμυγδάλου έναντι αυτών με σοκολάτα.

Σε περίπτωση που φτάσει στα χέρια σας ελαττωματικό προϊόν επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο 210 411 7363 το αργότερο εντός 3 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του και θα σας ενημερώσουμε για τον τρόπο αντικατάστασής του χωρίς καμία επιβάρυνση εξόδων μεταφοράς.

Μετά τις 3 εργάσιμες ημέρες τα έξοδα μεταφοράς του προϊόντος επιβαρύνουν τον πελάτη. Σημειώστε ότι η εταιρία Maribel δεν είναι υπεύθυνη σε περιπτώσεις απώλειας δεμάτων ή καταστροφής προϊόντων που προκλήθηκαν με υπαιτιότητα της εταιρίας μεταφορών.

Μπορείτε να αλλάξετε ή να ακυρώσετε την παραγγελία σας χωρίς καμία επιβάρυνση εντός 3 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία κατάθεσης της προκαταβολής σας καλώντας το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο τηλ: 210 411 7363 και εφόσον η παραγγελία σας δεν έχει ετοιμαστεί για αποστολή. Μετά τις 3 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία κατάθεσης της προκαταβολής ο πελάτης επιβαρύνεται με έξοδα ακύρωσης και αλλαγής.